Pretraži ovaj blog

Nekad sam sama amaterski snimala vlastitu djecu pa mi nije teško poistovjetiti se sa tuđim amaterskim video zapisom. I složiti ih kronološki, izbaciti kratke i (ne)važne dijelove, kao i postaviti naslove za različita poglavlja. Danas sam preuzela jedan posao, gdje mi je jedna pedantna majka dvoje djece, donijela vrečicu CD-a, memorijskih kartica, mini DV kazetica da "složim" u suvislu cijelinu cijelovečernjeg filma. Budući da se radi o materijalima snimljenim u zadnjih pola godine, nije joj bilo teško prisjetiti se gdje i kako se događalo. Nabrojala mi je sve izlete u tom periodu. Tamo se, naime, najčešće snimaju djeca. Sad mi ostaje sve staviti na "timeline" i osluškivati što je mama ili tata na snimci rekao. A počinje sa "Evo nas u .... Danas je ..."

Nema komentara:

Objavi komentar